wtorek, 26 lutego 2013

Bransoletki, kolie i inne dyrdymały.

Witajcie.
Trochę mnie nie było, co?
W nagrodę przedstawiam moje najnowsze dzieła.
Tworzone na zamówienie. Od momentu zamówienia - wysyłam biżuterię w ciągu 2 dni.
W razie chęci zakupu, proszę o kontakt - dzeeejowa@gmail.com
Buziaki!
20 zł + koszt przesyłki 5 zł (list polecony ekonomiczny)
j.w.
j.w.
Bransoletka węższa od prezentowanej wyżej: 17 zł + koszt przesyłki

Zapięcie - wszyte - z pewnością posłuży przez lata.

Bransoletka z dżetami w czerni - j.w. 20 zł + koszt przesyłki.
W pełnej krasie.
Na ręku.
Jedna z bransoletek przed wysłaniem.


Delikatne bransoletki:
Cena: 8 zł plus koszt przesyłki

Cena: 8 zł plus koszt przesyłki.
Tworzone na gumce lub tasiemce (dlatego przy zamówieniu proszę o podanie obwodu nadgarstka)


Kołnierzyk. Zdecydowanie najbardziej oryginalne dzieło, jaki stworzyłam.
Wyginany w dowolny sposób - stworzony z puchatych drucików.
Cena: 35 zł + koszt przesyłki 5 zł.

Ta kolia jest sprzedana.
Mogę stworzyć podobną, jednak z nutką mojej inwencji twórczej.
Cena: 35 zł  koszt przesyłki.
j.w


Na koniec prezent dla mojego szwagra - Irlandczyka :)
Breloczki na zamówienie również możliwe do wykonania. 







7 komentarzy:

  1. Cudowne te Twoje dzieła, Kasiu. Nie wiem, co najpiękniejsze. Jednak na bank masz talent. Bransoletki cudne, w czerni po prostu bombowa - elegancka, kolorowa i ożywiająca każdy strój :) Życzę miliona kupców, równie zamożnych co Richard von Cat III (który, notabene, Cię pozdrawia i przesyła buziaki) :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś oTAGowana http://ciekawski-z-natury.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dziś na ręku tą czarną z kamykami ;) cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam , uważam że sama również powinnaś czytać ze zrozumieniem koleżanko , bo obrażasz mnie bardzo swoimi słowami . Temat uważam za zakończony , bo nie chodzi o to by kogoś obrazić tylko uszanować czyjąś pracę i tyle .

    OdpowiedzUsuń
  5. ta czarna to chyba mi zaginęła...

    OdpowiedzUsuń
  6. เราต้องรักษาความหลากหลายของปัญหาสุขภาพและธัญพืชให้การรักษาโรคที่สามารถรักษาได้โดยใช้ยาเสพติด

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń