wtorek, 15 stycznia 2013

Naszyjniki z nakrętkami.

Poznałam wiele dziewcząt, które mają ochotę na zakup takiego naszyjnika, bo same nie potrafią go stworzyć. Wbrew pozorom tworzenie go nie jest tak trudne (mnie zajmuje około 30 minut). 


NASZYJNIK - sutasz + nakrętki + węzeł marynarski + dowolna regulacja.
ZAKUP:  http://allegro.pl/naszyjnik-z-nakretek-hit-sezonu-rozne-kolory-i2951071312.html

 Splot z sutaszu srebrnego oraz nakrętki wielkości 5.


Z tyłu zakończone węzłem marynarskim, dowolny obwód, dzięki długiej tasiemce do wiązania.



NASZYJNIK: sznurek + nakrętki + węzeł marynarski + dowolna regulacja.
ZAKUP: http://allegro.pl/naszyjnik-z-nakretek-hit-sezonu-rozne-kolory-i2951091149.html


Tak wygląda z tyłu (ten konkretny jest na własny użytek, dlatego obcięłam sznurek na takiej długości, jaką lubię)

 Splot z bliska. 

5 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w tworzeniu pięknej biżuterii..Czarownica mi opowiadała co nieco i pokazywała piękne cuda i cudeńka. Zapraszam do mnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa
    Nie sądziłam że biżuteria zrobiona z zawartości skrzynki z narzędziami morze być tak ładna :D

    Czerń w bieli

    OdpowiedzUsuń