wtorek, 15 stycznia 2013

Sówka GIGANT dla Anetki


Sówka zrobiona na specjalne zamówienie Anetki 
Wielkość: ok. 12 cm x 8 cm.
Czas tworzenia: o matko! :) (ok 15h)
Skutki uboczne: ból pleców i ślepota :P
Jedyna i niepowtarzalna.
Wzór wybrała Aneta, ja go narysowałam, dobór kolorów był niespodzianką. Efekt może ocenić tylko obecna właścicielka ;)
Pozdrawiam Cię kochana!

A poniżej mój kącik relaksu po ciężkim dniu tworzenia. 
Ukochane książki.
Kalendarz Beaty Pawlikowskiej.
Do kalendarza doczepione serduszko Bellanetka.
Książka ,,NOWE OBLICZE GREYA" - polecam.
Setki naklejek do znaczenia konkretnych dni w kalendarzu (takie zboczenie :))
Kubek od Anetki (,,kubek relaksacyjny").
I podkładka pod kubas od Anetki ,,keep calm and drink tea"

3 komentarze:

  1. Wow, ale fajne foty!
    Sowa jest genialna, lada dzień będzie miała swoją premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sówka :*
    Ja osobiście jestem w połowie pierwszej cześci Graya jednak już teraz wiem ze przeczytam cała serie.
    Czerń w bieli

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj ją miałam na szyi, super się z nią czuję :D

    OdpowiedzUsuń