czwartek, 3 stycznia 2013

Przez kogo? Do kogo?

Mieszkam w okolicy dużego centrum handlowego (chińskiego) oraz w okolicy galerii handlowej typu Arkadia/Złote Tarasy/Janki/Galeria Mokotów. Odwiedzając poszczególne boksy sklepowe znanych i tych mniej znanych marek i widząc masę biżuterii ,,made in china", wyrabianej taśmowo w milionach egzemplarzy, rozpadającej się po pierwszym założeniu, stwierdziłam, że tak być nie może.

Wyjątkowe kobiety powinny nosić wyjątkową, niepowtarzalną biżuterię a nie hurtowo wyrabiane ozdóbki, które nosi co druga dziewczyna na ulicy.

Od wielu lat szukałam zajęcia, które wypełni moje (do tej pory) niezapełnione wnętrze. I tak oto pewnego dnia zaczęłam tworzyć.

Wszystkie rodzaje biżuterii robione są przeze mnie ręcznie. Każdy koralik przyszywany jest pojedynczo. Tworzę z głowy, z rysunku, ze wzoru, z opisu, na zamówienie.

W każdą ozdobę wkładam masę pracy i serca. Daję 100% gwarancję, że żadna ze stworzonych przeze mnie prac nie powtórzy się. Nie kopiuję, nie kalkuję, nie wzoruję się na już stworzonych ozdobach(chyba że zamawiający sobie tego zażyczy).

Biżuteria jest tworzona dwustronnie oraz trójwymiarowo. Może być noszona jako zawieszka do bransoletki typu Lilou lub jako część naszyjnika.

W ofercie autorskie bazy do bransoletek oraz naszyjników. Uniwersalna wielkość lub robiona na wymiar.

Na początek dużego apetytu - zakąska w postaci papugi (wyrabiana około 7h), waga 17g, wymiary: 10/5 cm. Proponowana jako zawieszka do naszyjnika (ze względu na pokaźne gabaryty).

Wkrótce przedstawię fenomen trójwymiarowości papugi.



2 komentarze: